Naar aanleiding van het (voor de derde keer) moeten kopen van een nieuwe hoofdtelefoon voor mijn zoon in groep 6, dacht ik ineens: dat moet toch makkelijker kunnen?
We merken dat er veelal hoofdtelefoons van een slechte kwaliteit op school worden gebruikt, omdat ouders vaak naar een discountwinkel gaan en daar een goedkoop apparaat kopen. Maar goedkoop is in dit geval echt duurkoop. Twee keer per jaar een nieuwe kopen is helemaal geen uitzondering met dit soort producten. En dan is zo'n goedkoop ding helemaal niet zo goedkoop meer. Waarom dan niet investeren in een écht goede hoofdtelefoon, speciaal voor het onderwijs ontwikkeld, dat voldoet aan veiligheids- en geluidsnormen en enorm sterk is?
Ik wil u daarom een systeem voorstellen dat we voor levering van rekenmachines al jaren gebruiken in het voortgezet onderwijs. Wij stellen een brief op, die verspreid kan worden onder uw ouders, met daarin een kortingscode speciaal voor jullie school. Ouders kunnen direct op onze site een KidsCover hoofdtelefoon bestellen en krijgen tot maar liefst 25% korting op hun aankoop. Wij verzamelen alle orders en leveren alles samen op school direct na de vakantie.
Zo hebben we maar 1x verzendkosten, die we in de prijs verrekenen. We sturen een duidelijke pakbon met namen mee, dus uitdelen is ook makkelijk op die manier. Een duidelijke win-win-win situatie dus, waarmee we zorgen dat de kinderen een degelijk en veilig product kunnen gebruiken. En gaat er toch iets kapot? Dan regelen wij het met de ouders.
|